Foto's en post - Reisverslag uit Chipata, Zambia van Simone van de Ven - WaarBenJij.nu Foto's en post - Reisverslag uit Chipata, Zambia van Simone van de Ven - WaarBenJij.nu

Foto's en post

Door: simonevandeven

Blijf op de hoogte en volg Simone

07 Oktober 2010 | Zambia, Chipata

Hoi Allemaal!

Ik heb weer wat foto's geplaatst voor degene die ze nog niet gezien hebben =)

Owja, en post van NL naar Zambia duurt ongeveer 2 weken ipv 1 week. Enne, over 2,5 weken ben ik jarig! (hint hint hint :P)
Haha =) Post van Zambia naar NL duurt trouwens ook ongeveer 2 weken, is nu de verwachting..

Enne..Kabinet dus gevormd?
Liefs!

• 07 Oktober 2010 - 16:56

Ruben:

Je weet wat ze zeggen: wie vraag wordt over geslagen ;-)

Maar leuk om je nieuwe foto's te zien!

En dat kabinet is er nog niet officieel, maar er resten helaas enkel nog formaliteiten...

• 07 Oktober 2010 - 17:43

K:

simone ik heb je verslagen goed gelezen en vind dat je heel veel nieuwe en mooie indrukken beleefd. Ben je al wat gewend? Ik doe waarschijnlijk iets fout, maar ik kan geen nieuwe foto's vinden.Ik denk dat ik op de verkeerde knoppen druk. Nu ik probeer nog eens. Tot schrijfs !!! knuffel van de bloemen

• 07 Oktober 2010 - 18:11

Manon:

Ha Lieverd

Ghahahaha hint hint hint als je terug bent dan krijg je je cadeautje:P

Leuk om die foto's en verhalen te zien en te lezen. Ik zal je sowieso blijven volgen, via hier en via de mail (ghahah)

smakk

• 07 Oktober 2010 - 18:50

Elke:

Ik geef Ruben gelijk ;)!
    Kabinet is er bijna, helaas pindakaas. Maarja we zien het wel.
    Woei ben benieuwd naar nieuwe echte verhalen!

Kus

• 07 Oktober 2010 - 23:01

Gerry:

Hoi Simone,

goed je weer te horen.
    Ja,ja, we weten dat je dan jarig bent en we zullen het hier ook wel vieren hoor! Een beetje met/zonder jouw...
    Je kunt daar misschien wel lekkere maiscake bakken.
    Wel een ervaring om te zien hoe ze daar een verjaardag vieren.
    Wie weet, gaan ze voor je dansen!!
    Grappig dat je dan eens een hele zonnige, warme verjaardag hebt. Beter dan dat mistige en miezerige Nederland. Hmmm..dat zou ik ook wel willen!