Vlieginformatie - Reisverslag uit Chipata, Zambia van Simone van de Ven - WaarBenJij.nu Vlieginformatie - Reisverslag uit Chipata, Zambia van Simone van de Ven - WaarBenJij.nu

Vlieginformatie

Door: simonevandeven

Blijf op de hoogte en volg Simone

22 December 2010 | Zambia, Chipata

Hoi hoi!

Even een update over de reis van mijn ouder, Elke en Ruben. Ze zijn nu in Londen. Eerst was de vlucht naar Londen Heathrow voor gister ook nog geannuleerd, maar gelukkig konden ze hem omboeken naar een vlucht naar Londen City. Waar ze gister avond dan zijn aangekomen.
Vandaag vliegen ze, hopelijk, door naar Lusaka. Tot nu toe heb ik geen tegen bericht gehad, dus ik ga er maar van uit dat ze vliegen. Maar echt geloven doe ik het pas als ze hier in Chipata aankomen. Want met dat rare weer in Europa weet je niets zeker... Maargoed, nog even afwachten!

Verder wil ik jullie nog even een fijne kerst en een goede jaarwisseling wensen! Dat jullie in Nederland net zo mogen genieten als ik hier doe! Wordt het trouwens nog een echte witte kerst? Of weer net niet, zoals vorig jaar..

Nou lieve mensen, tot volgend jaar!

Liefs!

• 22 December 2010 - 15:11

Jan:

DE BILT - Het is officieel. Nederland krijgt opnieuw een witte kerst. Dat maakte het KNMI vandaag bekend. Het is de tweede witte kerst achtereen. Die van 2009 was de eerste sinds bijna dertig jaar.

• 22 December 2010 - 15:27

Nina:

Goed om te horen dat mijn geduim niet voor niets is (waarschijnlijk).

De witte kerst gaat zeker lukken, bij jou niet, maar ik hoop dat je iig niet lonely zal zijn this christmas :D enjoy!

xx

• 22 December 2010 - 17:59

Ria:

Hopelijk gaat de reis nu goed, zodat jullie samen nog kunnen genieten van een fijne vakantie.
    Wij wensen jullie ook fijne kerstdagen en een gezellige jaarwisseling.
    Groetjes.

• 22 December 2010 - 21:24

Jan:

Hoera : airborne om 21:08 uur (Londen tijd)(i.p.v. 18:35 uur).
    Verwachte aankomsttijd is aangepast van 6:40 naar 8:55 uur (local time). Kunnen ze lekker uitslapen :-)
    Simone, een heel fijne tijd toegewenst voor jullie allemaal van ons allemaal.

• 01 Januari 2011 - 14:57

Gerry Verhappen:

Simo eengelukkig nieuwjaar.
    het dooit hier een beetje groetjes
    aan alle familieleden Gerry Geldrop