Nog maar een paar dagen! - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Simone van de Ven - WaarBenJij.nu Nog maar een paar dagen! - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Simone van de Ven - WaarBenJij.nu

Nog maar een paar dagen!

Door: simonevandeven

Blijf op de hoogte en volg Simone

15 September 2010 | Nederland, Lelystad

Hoi Allemaal,

De laatste blog vanuit Nederland!
Terwijl ik dit typ komt het met bakken uit de hemel en waait het flink door. En zit ik lekker op de bank met een kop thee. Ik kan het mij nu nog niet voorstellen. Maar ook dit weer ga ik vast missen!

De laatste voorbereidingen zijn nu zo goed als klaar. Alles is in huis, het moet alleen nog in mijn koffer. Zelfs het afscheidsfeestje is gegeven. Erg geslaagd moet ik zeggen! Dus bij deze: Dankjewel iedereen die is langsgekomen en ik vond het in ieder geval erg leuk! Hoop jullie ook =) Ook de cadeautjes en de overlevingspakketjes waren leuk! Ik krijg geen honger in Zambia, dat weet ik wel zeker :P
De zenuwen beginnen nu ook wel te komen. Toch wel raar, zo lang van huis.. Maar heb er vertrouwen in dat het leuk gaat worden! De weken op school waren best gezellig met de groep =)

Nou, de volgende verhaaltjes zijn vanuit Zambia. Mijn mobiel werkt daar trouwens niet. Dus vanaf maandag avond 20.30 (dan vliegen wij), ben ik niet meer bereikbaar op mijn nummer. 4 Maanden op 21 januari om half 6 ’s ochtends landen wij. Dus dan wel weer ;-) In Zambia koop ik een simkaart. Vanaf dan heb ik dus een Zambiaans nummer. Maar die zien jullie dan wel verschijnen via de sms.

Dit is trouwens mijn adres waar ik post op kan ontvangen. De post vanuit Nederland doet er ongeveer 2 weken over. Van Zambia naar Nederland ongeveer 1 week.

Diocese of Chipata/ Chipata Craft Centre
PO. Box 511235
Chipata Zambia

Liefs!

  • 15 September 2010 - 16:42

    Rianne:

    Deerntie!

    Ik ga je zeker volgen!! :D
    Nogmaals heeeeel veeel plezier gewenst in Zambia, en GENIET er vooral van! ;-)

    Dikke kuss!

  • 15 September 2010 - 17:28

    Elke:

    Zusje!
    Ga je dit weer echt missen? Dan mag jij wel even ipv mij naar de unihockey fietsen :|... kan je er nog even van 'genieten' (A).
    Meis, geniet van je avontuur daar. En 4 maanden zijn zooo voorbij!
    Heel veel dikke knuffels en tot zaterdag!

  • 16 September 2010 - 07:58

    Karin:

    Hee simone,

    Ik mag dan wel niet op je afscheidfeestje zijn geweest, maar ik ga je ook wel missen hoor :P... hoop dat je mij nu ook wel een beetje mist. Ik ga proberen je reisblog bij te houden, maar ik kan het niet garanderen, zit nu op een vast plekje... maar straks ben ik weer aan het rondreizen..... geniet onwijs veel van je reis meid!!!

  • 20 September 2010 - 14:19

    Tineke:

    Hej

    Je vertrekt vanavond al!! spannend hoor. een hele goede reis gewenst en geniet ervan. het is een hele ervaring!

    groetjes Tineke

  • 21 September 2010 - 18:38

    Frank:

    Hey Schatje!

    Als je dit leest heb je waarschijnlijk al heel veel gezien en meegemaakt, vertel me alles ben heel benieuwd hoe het daar is....

    Mis je.....

    Dikke Kus

    Frank


  • 21 September 2010 - 19:06

    Manon:

    Haa Moppp

    Jeetje je bent gewoon nu voor 4 maanden weg, niet te geloven zeg. Dankjewel voor je ontzettende lieve smsje:D

    Veel plezier, en ook ik zal je blog lezen.

    smakkkk

  • 21 September 2010 - 21:09

    Gerry:

    Hoi Simone,
    zo meid, eindelijk op de plaats van bestemming.Het avontuur is begonnen!!
    Alles goed gegaan? Vertraging gehad? Moe van de reis?
    Hoe is je eerste indruk daar nu je het "live" ervaart?
    Kun je al je spulletjes een beetje kwijt of moet je een kastje erbij timmeren? Zal wel meevallen. Ben reuze benieuwd naar je belevenissen.
    Tot gauw.
    Liefs en knuffels!

  • 22 September 2010 - 17:34

    Sylvia:

    Hoi Simone,

    Je bent vast moe van de reis en alle eerste indrukken.
    We horen het wel,ik zal je blijven volgen via deze blog.
    Veel plezier en geniet van alles.

    Groetjes van Marius en mij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Lelystad

Chipata, Zambia

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2011

'Eindverslag'

16 Januari 2011

Familie op Bezoek & de feestdaagjes!

09 Januari 2011

Familie op Bezoek & de feestdaagjes!

22 December 2010

Vlieginformatie

19 December 2010

STOMME SNEEUW
Simone

Actief sinds 19 Mei 2010
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 24895

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2016 - 24 December 2016

Rondreis Nieuw-Zeeland en Australie

20 September 2010 - 21 Januari 2011

Chipata, Zambia

Landen bezocht: