Laatste voorbereidingen bijna klaar - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Simone van de Ven - WaarBenJij.nu Laatste voorbereidingen bijna klaar - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Simone van de Ven - WaarBenJij.nu

Laatste voorbereidingen bijna klaar

Door: simonevandeven

Blijf op de hoogte en volg Simone

14 Augustus 2010 | Nederland, Lelystad

Hoi Allemaal,

De vakantie vloog echt voorbij! Nog maar 2 weken en het is alweer tijd om naar school te gaan. Gelukkig ga ik eerst nog naar Turkije =) Morgen vertrek ik. Eindelijk echt op vakantie! Weet ik weer waarvoor ik gewerkt heb, haha.

Het was wel raar om donderdag weg te gaan van het werk. Ik was er nu zeven weken ongeveer vier dagen in de week geweest. En dan zo opeens ongeveer een half jaar niet meer. Maar voordat we naar Zambia gaan ga ik nog wel even langs. Even iedereen gedag zeggen!

De voorbereidingen voor Zambia zijn zo goed als klaar. Veel gekocht de laatste tijd! Vooral als het om kleren gaat.. pfoe, mijn kledingkast zit té vol! Maarja, je hoort er mij niet over klagen hoor ;-)
Verder zijn de verzekeringen geregeld, de prikken gezet, is alles bij de IB-groep geregeld, uitnodigingen voor een afscheidsfeestje zijn verstuurd en is de voorbereidende opdracht van school bij Peter ingeleverd. Zo komt 'de reis' wel snel dichtbij. Maar ik denk dat het echte gevoel gaat komen als we op school gaan voorbereiden. Dan komen de kriebels vanzelf. Al moet ik zeggen, nu het gesprek thuis ook steeds vaker over Zambia gaat, krijg ik er super veel zin in! Het was erg leuk om te horen dat mijn ouders, broer en zus mij op komen zoeken met de feestdagen =) Kunnen zij ook eens kerst en oud&nieuw in de zomer meemaken en zien waar ik mijn tijd doorbreng.

Nou, voor nu ga ik maar eens mijn tas inpakken voor 2 weken Turkije! Zal wat worden als ik thuis kom van vakantie en de volgende dag moet ik weer naar school.. Maarja, ook dat komt wel weer goed! Dan heb ik het vakantiegevoel in ieder geval nog goed in de vingers ;-)

Liefs!

  • 15 Augustus 2010 - 17:10

    Ellen:

    Fijne vakantie!!
    En ik zie je daarna op school:D geniet ervan!
    Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Lelystad

Chipata, Zambia

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2011

'Eindverslag'

16 Januari 2011

Familie op Bezoek & de feestdaagjes!

09 Januari 2011

Familie op Bezoek & de feestdaagjes!

22 December 2010

Vlieginformatie

19 December 2010

STOMME SNEEUW
Simone

Actief sinds 19 Mei 2010
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 24900

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2016 - 24 December 2016

Rondreis Nieuw-Zeeland en Australie

20 September 2010 - 21 Januari 2011

Chipata, Zambia

Landen bezocht: